FAQ

Op deze pagina proberen we uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@opdenerf.nl of telefoon +31 (0)6 546 55 888.

Bestellen »

Betalen »

Bezorgen »

Mijn account »

Retourneren »

Categorieën » Bestellen

Hoe plaats ik producten in mijn winkelwagen? »

Hoe bekijk ik mijn winkelwagen? »

Hoe pas ik mijn winkelwagen aan? »

Moet ik een account hebben om te bestellen? »

Rekenen jullie bezorgkosten? »

Wanneer is mijn bestelling definitief? »

Categorieën » Betalen

Zijn alle prijzen inclusief BTW? »

Kan ik met iDeal betalen? »

Kan ik met PayPal betalen? »

Kan ik met een Belgische rekening betalen? »

Kan ik met een Duitse rekening betalen? »

Kan ik met Creditcard betalen? »

Kan ik achteraf betalen? »

Hoe weet ik of mijn betaling verwerkt is? »

Waar vind ik mijn facturen? »

Hoe wordt mijn retour terugbetaald? »

Er is iets mis gegaan met mijn betaling! »

Wat zijn jullie algemene voorwaarden? »

Categorieën » Bezorgen

Is bezorgen gratis? »

Hoe snel bezorgen jullie? »

Hoe volg ik een bestelling? »

Wie bezorgt mijn bestelling? »

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd? »

Wat als mijn bestelling niet compleet geleverd is? »

Hoe meld ik een klacht over de bezorging? »

Categorieën » Mijn account

Hoe maak ik een account aan? »

Wat als ik niet kan inloggen? »

Hoe kan ik uitloggen? »

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen? »

Hoe verwijder ik mijn account? »

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens? »

Hoe beschermen jullie mijn privacy? »

Welke cookies gebruiken jullie? »

Wat zijn jullie algemene voorwaarden? »

Categorieën » Retourneren

Is retourneren gratis? »

Hoe meld ik een retour aan? »

Hoe snel moet ik mijn artikel(en) na aanmelden retourneren? »

Hoe lang duurt het voor mijn geld teruggestort wordt? »

Hoe wordt mijn retour terugbetaald? »

Categorieën » Bestellen » Hoe plaats ik producten in mijn winkelwagen?

U kunt producten aan uw winkelwagen toevoegen door op de detail pagina van het product het gewenste aantal te kiezen en eventueel een keuze te maken uit de varianten. Vervolgens klikt u op de knop 'In winkelwagen'.

Categorieën » Bestellen » Hoe bekijk ik mijn winkelwagen?

Klik op het winkelkarretje rechts bovenaan de pagina. U komt uit op de pagina bestelling. Hier kunt u ook productaantallen wijzigen of producten verwijderen.

Categorieën » Bestellen » Hoe pas ik mijn winkelwagen aan?

Klik op het winkelkarretje rechts bovenaan de pagina. U komt uit op de pagina bestelling. Hier kunt u ook productaantallen wijzigen of producten verwijderen.

Categorieën » Bestellen » Moet ik een account hebben om te bestellen?

Nee, een account is niet verplicht. Een account stelt u in staat in het vervolg sneller een bestelling te plaatsen en uw bestelling te volgen. Wel slaan wij in dit geval uw naam, e-mail adres, factuur adres, bezorgadres en telefoonnummer op. Zonder account slaan wij geen gegevens op in onze webwinkel. Uw gegevens worden wel in ons offline archief bewaard ter administratie.

Categorieën » Bestellen » Rekenen jullie bezorgkosten?

Wanneer uw bestelbedrag lager dan 50 euro is rekenen we 4,95 bezorgkosten. Boven de 50 euro zijn de bezorgkosten voor onze rekening.

Categorieën » Bestellen » Wanneer is mijn bestelling definitief?

Uw bestelling is pas definitief wanneer u alle gegevens op de pagina bestellen, die u kunt raadplegen via het winkelkarretje rechts bovenaan de pagina, correct heeft ingevuld en de betaling via de door u gewenste betaalmethode gedaan heeft. U ziet direct op uw scherm de bestelbevestiging en zult deze daarnaast ook op het door u opgegeven e-mail adres ontvangen.

Categorieën » Betalen » Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, wij verkopen onze producten voornamelijk aan consumenten. Alle op onze website genoemde prijzen zijn inclusief 21 procent BTW. Op de factuur vermelden we het BTW bedrag, het bedrag exclusief BTW en inclusief BTW.

Categorieën » Betalen » Kan ik met iDeal betalen?

Ja, als Nederlandse klant met een Nederlandse bankrekening kunt u via iDeal betalen. Bij de stap afrekenen in uw winkelwagentje kiest u de gewenste bank.

Categorieën » Betalen » Kan ik met PayPal betalen?

Ja, u kunt via PayPal betalen. Bij de stap afrekenen in uw winkelwagentje kiest u voor PayPal.

Categorieën » Betalen » Kan ik met een Belgische rekening betalen?

Ja, wij accepteren betalingen via Bancontact, KBC/CBC, Belfius en ING Home'pay voor onze Belgische klanten

Categorieën » Betalen » Kan ik met een Duitse rekening betalen?

Ja, wij accepteren betalingen via Giropay voor onze Duitse klanten.

Categorieën » Betalen » Kan ik met Creditcard betalen?

Ja, u kunt via Creditcard betalen. In dit geval heeft u een PayPal account nodig. Aan dit PayPal account kunt u uw creditcard koppelen. Bij de stap afrekenen in uw winkelwagentje kiest u in dit geval voor PayPal.

Categorieën » Betalen » Kan ik achteraf betalen?

Ja, u kunt achteraf betalen. In dit geval plaatst u uw bestelling en kiest u voor achteraf betalen. De extra kosten hiervan zijn 1,5% van het totale orderbedrag. Wij sturen u na levering per e-mail een factuur die binnen 30 dagen voldaan dient te worden.

Categorieën » Betalen » Hoe weet ik of mijn betaling verwerkt is?

Uw betaling via iDeal of PayPal wordt direct verwerkt. Wanneer u het bevestigingsscherm na afrekenen te zien krijgt is de betaling verwerkt en uw order geplaatst.

Categorieën » Betalen » Waar vind ik mijn facturen?

U kunt u factuur terug kijken wanneer u een bestelling met een account heeft gedaan. Heeft u uw bestelling anoniem gedaan dan heeft u de factuur bij de orderbevestigingsmail als PDF ontvangen. Heeft u deze mail niet ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail.

Categorieën » Betalen » Hoe wordt mijn retour terugbetaald?

Het bedrag van uw geretourneerde product(en) wordt teruggestort op het betaalmiddel waar u uw bestelling mee heeft gedaan.

Categorieën » Betalen » Er is iets mis gegaan met mijn betaling!

We gaan het regelen! Heel af en toe komt het voor dat de betalingsinformatie die wij terugkrijgen van uw bank te laat aangeeft dat uw betaling geslaagd is. In dit geval krijgt u de melding dat uw betaling niet geslaagd is. Controleer bij uw bank of er een betaling gedaan is aan Op de Nerf en stuur ons een e-mail met het betalingskenmerk en wij zorgen dat uw order alsnog goed in het systeem komt en uw producten snel verzonden worden!

Categorieën » Betalen » Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn in te zien via Algemene Voorwaarden.

Categorieën » Bezorgen » Is bezorgen gratis?

Bij bestellingen vanaf 50 euro is bezorging gratis. Bij bestellingen onder de 50 euro betaalt u 4,95 voor die bezorging.

Categorieën » Bezorgen » Hoe snel bezorgen jullie?

Over het algemeen hebben wij alle producten voldoende op voorraad. Wanneer u uw bestelling op werkdagen voor 21.00 plaatst wordt uw bestelling de op de eerstvolgende werkdag of het eerstvolgende PostNL bezorg moment geleverd. U kunt uw pakket volgen via uw account of via de track en trace code in de e-mail met de orderbevestiging.

Categorieën » Bezorgen » Hoe volg ik een bestelling?

U kunt uw bestelling volgen via uw account of via de track en trace code in de e-mail met de orderbevestiging.

Categorieën » Bezorgen » Wie bezorgt mijn bestelling?

Al onze pakketten worden verzonden via PostNL.

Categorieën » Bezorgen » Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en u uw bestelling later ontvangt. Treft onze bezorger u niet thuis aan, dan bezorgen we het pakket bij uw buren of bij een PostNL punt. In dat laatste geval kunt u het pakket de volgende dag ophalen. U kunt de status van je bestelling(en) ook zien via uw account wanneer u via een account besteld heeft. De status van uw nog niet geleverde bestellingen is te vinden onder 'Openstaande bestellingen'.

Categorieën » Bezorgen » Wat als mijn bestelling niet compleet geleverd is?

Wij dragen de grootste zorg om alle door u bestelde artikelen te leveren. Mocht een besteld artikel niet geleverd zijn, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten via e-mail of telefoon.

Categorieën » Bezorgen » Hoe meld ik een klacht over de bezorging?

Was uw bestelling niet op tijd of beschadigd bij aflevering? Dat spijt ons zeer, onze excuses! In dit geval kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail of telefoon. Is er zichtbare schade dan mag u het pakket weigeren en wordt het direct aan ons geretourneerd, maak het liefst even een foto van de schade. Neem in dit geval het liefst zo snel mogelijk per telefoon contact met ons op zodat wij de order opnieuw kunnen plaatsen of het betaalde bedrag direct terug kunnen storten. Heeft u het pakket aangenomen maar blijkt het beschadigd te zijn dan kunt uw uw pakket retourneren. U kunt uw retour aanmelden via de retour pagina met uw ordernummer of via uw account.

Categorieën » Mijn account » Hoe maak ik een account aan?

U kunt uw account aanmaken tijdens de bestelprocedure. Daarnaast kunt u een account aanmaken wanneer u favorieten op wil slaan of wanneer u gebruik maakt van de kleurkeuze hulp.

Categorieën » Mijn account » Wat als ik niet kan inloggen?

Als u niet kunt inloggen, controleer of je het e-mailadres juist hebt ingevoerd. Krijgt u de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een account met uw e-mailadres. Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan met de knop 'wachtwoord vergeten'. U ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als u nog steeds niet kunt inloggen, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon.

Categorieën » Mijn account » Hoe kan ik uitloggen?

U kunt uitloggen via de optie 'Log uit' in de account pagina of het account menu. Na een uur inactiviteit wordt u automatisch uitgelogd.

Categorieën » Mijn account » Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt uw accountgegevens wijzigen via uw account. Let op, wanner u uw e-mail adres aanpast dient u opnieuw in te loggen met dit e-mail adres.

Categorieën » Mijn account » Hoe verwijder ik mijn account?

U kunt uw account verwijderen via uw account. Al uw gegevens inclusief uw bestel informatie, favorieten, en eventuele kleurkeuze hulp worden in dat geval per direct gewist uit ons systeem.

Categorieën » Mijn account » Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens gebruiken wij alleen om de service aan u te vergroten. Met een account kunt u adressen opslaan om sneller een bestelling te plaatsen. Daarnaast kunt u uw bestellingen volgen en eventueel makkelijker retourneren. Wij delen uw gegevens in geen geval met derden. Lees voor meer informatie ons Privacy Policy en Algemene Voorwaarden.

Categorieën » Mijn account » Hoe beschermen jullie mijn privacy?

Voor ons (en voor u natuurlijk ook) is het heel belangrijk dat uw gegevens veilig zijn. Wij zijn voortdurend bezig om onze bescherming te testen om ervoor te zorgen dat u altijd geniet van optimale veiligheid, nu en in de toekomst. Wil u hier meer over weten, ga dan naar ons Privacy Policy.

Categorieën » Mijn account » Welke cookies gebruiken jullie?

Om onze site goed te laten werken gebruiken wij cookies. Zo slaan wij uw winkelwagen op in een cookie en worden de kleuren uit uw kleurkeuze hulp in een cookie bewaard. In de cookies staan nooit persoonlijke gegevens. Naast onze eigen cookies plaatst ook google een cookie. Hiermee kunnen we bijhouden hoe het gedrag van bezoekers op onze site is en onze site optimaliseren. Ook dit cookie bevat geen persoonlijke gegevens. Wil u hier meer over weten, ga dan naar ons Privacy Policy en Algemene Voorwaarden.

Categorieën » Mijn account » Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn in te zien via Algemene Voorwaarden.

Categorieën » Retourneren » Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis wanneer u uw product binnen 30 dagen na ontvangst bij ons aanmeld als retour. U kunt uw retour aanmelden via de retour pagina met uw ordernummer of via uw account. Extra gemaakte kosten naast onze standaard procedure zijn voor uw rekening. Bijvoorbeeld wanneer u kiest voor een andere manier van retour zenden.

Categorieën » Retourneren » Hoe meld ik een retour aan?

U kunt uw retour aanmelden via de retour pagina met uw ordernummer of via uw account. U kunt uw retour ook kenbaar maken door gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping of een andere ondubbelzinnige verklaring waaruit uw wens tot herroeping blijkt.

Categorieën » Retourneren » Hoe snel moet ik mijn artikel(en) na aanmelden retourneren?

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Categorieën » Retourneren » Hoe lang duurt het voor mijn geld teruggestort wordt?

Wij storten het aankoopbedrag en eventueel de betaalde verzendkosten voor de heenzending zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan u terug. Wij mogen wachten met het terugsturen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u hebt aangetoond dat u de producten hebt verstuurd.

Categorieën » Retourneren » Hoe wordt mijn retour terugbetaald?

Het bedrag van uw geretourneerde product(en) wordt teruggestort op het betaalmiddel waar u uw bestelling mee heeft gedaan.

 
Title
X
Inhoud